Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-02 18:16:08
2018.01.02 17:50, Lapinas rašė:
> Klausk drąsiai, aš pernai pirmąkart gyvenime atsistojau ant kalnų
> slidžių ir viską jau žinau (:
> Krč, yr niuansas su ta Ukraina: arba bilekiek neprognozuojami stovi
> eilėse ant sienos, arba važiuoji kur nėra eilių, bet kokį 70 km.
> sukandęs dantis riedi per pizdiec kokį duobėtą kelią.
> Į šitą niuansą atsižvelk iš karto.

nu cia dar reikia subrest i ex sovietini bloka vaziuot su savo auto.
gerai, paklausiu: tryda gavai? viesbuciu kainos? vaziuot su seima ar su
draugais t.y. be bobu geriau? ir aisku, kadangi as ant slidziu stovejau
dxja kartu, tame tarpe ir kalnu, esminis klausimas, koki men tiksliai
buvai ir kiek ten sniego trasose? akmenys is trasos nekysho? koks trasos
delta  (auksciausias taskas minus zemiausias) metrais? keltuvu uzdarom
kabinom yra ar visi kur trenkia tau per shikna? kokios bendros najobkes?
kiek eurais pavalgyt ir kiek pagert? oficialus asmenys tipo keliukai,
mentai, paisenieciai ir kiti susireiksmine kabinejasi?