Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: solara
Data: 2017-12-12 15:59:20
na iš dalies sutinku, kad skirtinga situacija. Jei 'avarija' būtų 100 m
atstumu, dar Austrijos pusėje - tai būtų visai kita istorija :)
Tada skraidintų į Austriją, ir draudimą tektų traukti savo lietuvišką,
kelioninį...

Ji iš pradžių ir galvojo kad teks tuo kelioniniu naudotis. Bet kaip
perskaitėm, kelioninis negalioja Lietuvoje ir nuolatinėje darbo šalyje. Tai
atkrito.
Ten dar sąlyga berods buvo, kad galioja ne daugiau kaip 90 dienų vienos
kelionės metu - pas ją buvo 89 dienos sukapsėję :)

Tada ėmė tik domėtis, o kokios jos draudimo teisės Šveicarijoje?
Išsiaiškino, kad tarp krūvos mokamų mokesčių yra vienas mokestis, kuriuo
dirbantysis apdraudžiamas nuo tokių nelaimingų atsitikimų ne darbo metu. Tai
po tuo ir palindo.

"fenix@h"  wrote in message news:p0omtq$dh$1@trimpas.omnitel.net...

2017.12.12 15:12, solara rašė:

:DD
pripazinkim, kad mano aptarta tulo lietuvio su LR pasu ir cia aprasyta
situacija yra nelygintinos