Tema: Re:Slidin?jimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-11 10:46:13
Cia matomai ar spesi issiblaivyt, kol pakliusi i ligonine. Kazkada
 paauglysteje ranka susilauziau tai tik kita diena kreipiausi, nes
 panasiu skausmu buvau patyres ir iki tol, stebino tik, kad
 nepraejo per nakti, nu dar plius sutino. Tai jei ir buciau gerai
 isgeres, ryte jau tapciau blaivu, jei ne atviras luzis, o
 slidinejant tai greiciausia toks ir bus, tai kad kreipsis is
 karto ar po paros nelabai ka keicia. Bet girtam slidinet nezinau,
 net as iki to neprisigalvodavau. Girtam bendraut reikia, is bedos
 newsuose ar delfi komentarus rasinet, bet ne sportu
 uzsiiminet.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----