Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: marukas
Data: 2017-12-12 18:07:57
Realiai gali kaip nori. Gali susimokėti, tada išsimušinėti iš draudimo. Aš
susiskambinau su draudimu, paaiškinau situaciją ir praėjo nemažai laiko -
beveik para kol draudimas patvirtino klinikai, kad apmokės. Apmokėjo tiesiai
jiems. Tai klinika buvo pasilikusi mano pasą nakčiai.

"fenix@h"  wrote in message news:p0ojo9$t13$1@trimpas.omnitel.net...

2017.12.12 14:49, solara rašė:
> aš irgi galvoju kad med.įstaiga suinteresuota, jog paciento draudimas
> galiotų - kam jiems papildomi rūpesčiai tampantis su žmogum ir bandant
> iš jo išsimušti pinigus, jei draudimas pasiųs?
>
> Sesę skraidino helikopteriu, tai tikrai nedavė pūsti prieš tai :) Po to
> irgi (nebent analizus pasidarė iš kraujo, nes operaciją darė)

o tai kaip viskas veikia? jeigu istaiga privati - susimoki pats, tada
kariauji su draudimu, ar kazkaip kitaip?