Tema: Re: Re:Slidin?jimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: Lapinas
Data: 2017-11-11 18:26:10
Oi Vytuli, Vytuli.
As suprantu kad 200 gram per karta inpises ant slidziu geriau nestok, bet
klausimas buvo apie maziau 0,4 promiles arba lengva girtuma, kai nedaug
inpisi.
Kalba eina ne apie gornopliaznikus, o apie pasisildyma beslidinejant
kalnuose. Ne visi to reikalo profesionalai, yr tokiu, kurie bovyjasi ir
maziau nei nolpenki an dvieju.