Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Korke
Data: 2012-03-29 15:47:16
On 2012.03.29 08:46, Audrius K. wrote:
> Jus salygas to draudimo skaitete? " Jei galite susimokekite pats" Kazi,
> uzteks pinigu rimtesniam susirgimui. O su skambinimu i banka gali ir
> uztrukti....Ypac, jei pats del ligos busi be samones....
> Toliau - skaitete, per kiek laiko bankas isispareigoja graziniti
> pinigus? 30 dienu po VISU dokumentu pateikimo. O jei kokio dokumento truks?
> Toliau - skaitete, kada tas draudimas negalioja? "Jei patiriate zala
> apsvaiges nuo alkoholio". Taigi - vakare viesbucio restorane isgerei
> vyno taure, ir - draudimo nebera. Apsinuodijai to restorano maistu -
> draudimo neturi....

> [...]

bet tai baxuras cia ziuriu mini sava linija ir pajibat', kad tau
isaisint bando zmones.
Niekas nesako nx ta VLK kortele, man uztenka su kreditke ar nupirkto
draudimo. Kalba eina ir su gyvais pavyzdziais, kad nemazai atveju kai
geriau ta pacia butinaja pagalba gauti ten, kur tau ja suteiks greiciau
(o kartais ir kokybiskiau), nei smaukytis eilese priimamajame su ta
"varguoliu kortele" nors tau pagalba reikalinga neatideliotina.
Ir kodel cia taip sureiksminti, sumoketi turesi pats, o paskui tik
GALBUT grazins - tai cia ir yra normali draudimine praktika, nebutinai
draudiams turi VIETOJ taves iskart sumoketi.
Aisku kai kalba apie sveikatos reikalus sumos atrodo ispudingos ir ne
kiekvienas tiek veziojasi, bet sutik ir % traumu patirtu ten kurioms
reikia >2000Eur taip iskart subasliuot nera kas antra. Apsinuodijai,
sukarsciavai, nusisukai kazka - kas reiskia nesi be samones - gali
rinktis kur pagalbos gauti - ar ieskot valstybines (kur aisku tau su VLK
kortele tikrai pades) tik klausimas kada ten pateksi, jei netycia ten
kokiu dar 20 ta diena su neatideliotina beda ir visi toje eileje - argi
i privacia, kur keleriopai didesne tikimybe, kad busi greiciau
aptvarkytas, ir jei tikrai pasiskambinimo draudimui neuzteks -
susibasliuosi vietoje uz _papildomas_ t.y. neieinancias i butinaja
pagalba paslaugas.
O valstybinej siurek sugipsuos ir spyriu i sikna i lauka ismes ir px,
kad tau bloga, filmas trukineja ...butina pagalba baigesi - privacioje
gi speju uz kelis simtus euru dar pagulet pusdieni palatoje galesi, o
pinigus sugrazins uz tai draudimas.

Paciam asmeniskai neteko praktiskai isbandyti to, bet turiu tiek VLK
kortele, tiek su kreditke draudima ir maikes tikrai neplesau, kad su
kreditke jo nereikia kai jis atsieina ~10Lt/men tik.