Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Marunas
Data: 2012-03-29 10:35:59
Kazkoks priestaravimas vien tam, kad priestarauti...:) Taigi kalba "eina"
tik apie kazkokius 20-30 litu uz papildoma Kelioniu draudima:) Prie bendro
keliones biudzeto tokia suma, tai daugiau tik psichologinio "priestaravimo"
klausimas. Nereiketu taip kategoriskai klaidinti kitu del tokio menkniekio.

1) EU kortele dengia tik privalomaja medicinine pagalba valdiskose
ligoninese. ES ji labai pravercia, nors teko valdiskoje ligonineje
Prancuzijoje issiversti ir be jos,  tik su pasu. Nieko nemokejom, o veliau
ligonine atsiunte saskaitas i namus, kurias sekmingai padenge IF draudimas
pagal Kreditines draudima.
2) Kelioniu draudimas taip pat visiskai geras, kadangi apima papildomus
"nuotykius", tokius kaip mirtis, repatriacija, privatus gydymas, CIVILINE
atsakomybe (ka nors sudauzius pavyzdziui), nukentejusiu lankymas ir t.t.
(zinoma pasirenkant visas opcijas, nors pasirinkus maksimalias draugimo
sumas, imoka vistiek "gaunasi" tik apie 35-45 Lt.) Su EU kortele jis
dubliuojasi tik PRIVALOMAJA pagalba. Taip, kad nereiketu spjauti i ji del
20-30 Lt.

Ramunas

"Audrius K."  parašė naujienų news:jl0vmu$n7e$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-03-29 08:58:49 +0300, Pankis said:

> Irgi iš praktikos Italijoje slidinėjant. Bendrakeleiviui susižeidus ant
> kalno gelbėtojai paklausė kokį draudimą turi. Atsakius, kad yra ir EU
> kortelė ir privatus draudimas, šie patarė pasinaudoti privačiu ir vežti į
> privačią kliniką.

Klausimas, ar ne tam veze i privacia, kad daugiau pinigu ismelsti?

>  Privačioje klinikoje pradžioje kaip garanto tepaprašė kreiditinės
> kortelės, tuo atveju jei draudimas neapmokės ar negalios.

Va sita vieta idomiausia :-)) O jei neapmokes? Ar negalios? (ar tikrai
isiskaitei i visas draudimo salygas) Jie tai pinigus nusirasys nuo tavo
kortos, ir tiek.

Audrius K.