Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-29 00:00:42
On 2012-03-28 22:42:43 +0300, pjezo said:

> ta kortele tau sutekia galimybe gydytis "valdiskose" gydyklose.
>
> taciau ji nedengs:
>
> - islaidu jei teks gydytis privaciam gyd. kabinete (tarkim viezbutyje-
> labai noresi trekntis iki valdiskos gidyklos?)
Kaip ir is karto nedengs tas papildomas draudimas. Mokesi pats su
tikimybe kada nors atgauti pinigus.

> -susizalosi- tavo parvezimas, tavo slauga (jei atvaziuos salugyt koks
> giminaitis/zmona/gejus draugas- bus tavo islaidos,

Tai bet kuriuo atveju bus tavo islaidos, su tikimybe kad draudimas
kompensuos/nekompensuos...

>  draudimas tai dengtu)
>
> - tavo lavono parvezimas i lietuva- draudimas tai padengs, kortele
> nebent kuneliui tarp sedmenu bus galima prabraukti.
>

> cia skirtumai bunant ES salyse.
>
> Bunant ne ES, ta kortele is viso taps niekine.
Apie ne ES nesnekam. O ES tie papildomi draudimai yra daugeliu atveju
tik isdurimas - uz viska turi pats susimoketi (o sumos buna tokios
nekuklios: MRI tyrimas virs 1000Eu, diena ligonineje vel apie 1000Eu,
ir t.t. Net ir pasiturincio lietuvio kreditke greitai issibaigs, o su
tuo ir gydymas baigsis...), o dengs tik kazkada. Ir to pasekoje yra
buve taip - susizeides  zmogus rodo savo super duper draudima- gydymo
istaiga: kas mokes? Rodo kreditine su draudimu - gydymo istaiga : o
pinigu toj kreditkej uzteks??  Pagaliau ligonis atsimena, kad dar turi
vos ne del bajerio isisidejes ligoniu kasu kortele - gydymo istaiga:
viskas OK, draudima turite, suteiksim visa pagalba . Ir pilna pagalba
buvo suteikta.   Taip, kad nereikia cia lia lia.

Audrius K.