Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Pankis
Data: 2012-03-29 08:58:43
Irgi iš praktikos Italijoje slidinėjant. Bendrakeleiviui susižeidus ant
kalno gelbėtojai paklausė kokį draudimą turi. Atsakius, kad yra ir EU
kortelė ir privatus draudimas, šie patarė pasinaudoti privačiu ir vežti
į privačią kliniką. Privačioje klinikoje pradžioje kaip garanto
tepaprašė kreiditinės kortelės, tuo atveju jei draudimas neapmokės ar
negalios. Vėliau jau pati klinika bendravo su draudiku.