Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-28 22:42:47
ta kortele tau sutekia galimybe gydytis "valdiskose" gydyklose.
taciau ji nedengs:
- islaidu jei teks gydytis privaciam gyd. kabinete (tarkim viezbutyje- labai noresi trekntis iki valdiskos gidyklos?)
-susizalosi- tavo parvezimas, tavo slauga (jei atvaziuos salugyt koks giminaitis/zmona/gejus draugas- bus tavo islaidos, draudimas tai dengtu)
- tavo lavono parvezimas i lietuva- draudimas tai padengs, kortele nebent kuneliui tarp sedmenu bus galima prabraukti.

cia skirtumai bunant ES salyse.
Bunant ne ES, ta kortele is viso taps niekine.