Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-29 08:28:41
On 2012-03-29 07:58:51 +0300, Linas Petkevičius said:

> Toje pacioje Italijoje galima nesunkiai patekti ir į situacija, kai bus
> priesingai

Priesingai nebus. Ar skaitei to papildomo kruto draudimo salygas?? Ten
aiskiai parasyta (visuose, kiek teko matyti): uz paslaugas susimoki
pats (tik labai didelems sumoms skambini jiems, ir tada neaisku kaip
bus... o bus taip, kad paslaugos negausi - nes gydymo istaigai reiks
garantiju. Netikiu, kad uzteks telefoninio pokalbio (daugeliu atveju -
kur nors i anglija ar pan. Cia duomenys is mano kazkad tureto draudimo
poliso. Kai ji perskaiciau, pamaciau, kad pasinaudoti draudimu gali
buti laaaabai sunku... ).  O pakol suvaikscios popieriai, bus priimti
sprendimai, pagalbos gali ir nebereikti...). O kiek is vaziojanciu
ilsetis su agenturomis lietuviu dar kortose papildomai turi po kelis
tukstancius Eu? TIkrai visi? Draudima parduodancios kontoros ispeja,
kad reikia tureti?  O tuo tarpu ligoniu kasu kortele yra zinoma visoms
Eu valstybinems gydymo istaigoms. Taip, kad pagalba gausi.
Audrius K.