Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: donald
Data: 2012-03-29 13:16:22
Butent kad gausi privalomaja.
Is praktikos. Ispanijoje isbandem EU kortele. Butinaja pagalba gavom, bet
virs 5 valandu su karsciuojancia dukra laukti priimamajame smagu nebuvo.
Kita karta rinkciausi privatu gydytoja, aisku, su draudimu. Nors musu atveju
konsultacija butu kainavusi ~70 EUR, tai net ir be draudimo buciau
susimokejes vietoj to, kad visa diena kabeti ligoninej... O dar masinos
stovejimo laikas aikstelej pasibaige, teko kita diena vaziuoti susimoketi
baudos ispirka uz 20 EUR.

Tai tokie privalumai.