Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: kaiser
Data: 2012-03-29 08:21:32
Egipte buvo pasinaudota kelionės draudimu. Buvom iš karto perspėti
Novaturo gidės nesinaudoti bet kokio daktaro paslaugomis, nes dauguma
prašo susimokėti (nemažai) iš karto, o po to jau pats atsiimi iš
draudimo pinigus grįžęs namo. Taip jau nutiko, kad prireikė daktaro
pagalbos, per gidę kreipėmės į jos rekomenduotą gydytoją, pakako
užpildyti formą su draudimo duomenimis ir pagalba buvo suteikta. Iš savo
kišenės nereikėjo nei kapeikos.

--
kaiser