Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: tomoshokas
Data: 2012-03-29 15:22:07
Tamstai saskaitas parodyti kad pasaku nesektumei. RMI skanavima stabiliai
kas metai tenka darytis paciam ir tai pilna kaina kuria moku ir po to
dali jos kompensuoja. Zmona su maziumi ligonineje priesh 0.5 metu savaite
praleido irgi tas pats. Tai jei tamsta gali sau leisti moketi po 1k euru
- jokiu problemu. Visokiu lygiu ligoniniu yra, ten kur paausi pakaso ir
ne tik . Bile tik kad tamstai macija, bet nereikia bendrinti ir pieshti
babausiu.