Tema: Re: sveikatos draudimas kelionei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-29 07:58:48
Toje pacioje Italijoje galima nesunkiai patekti ir į situacija, kai bus
priesingai. Tad pagal viena atveji priimti sprendimus...

On 2012-03-28 20:19:56 +0300, Bastunas said:

> Važiuodamas apsidrausdavau keliones rizikų draudimu 50 tūkstančiu euru. 10
> dienu kainuodavo apie 20 litu. Ten numatytos išlaidos būtinajai
> medpagalbai ir repatriacijai. Su ligoniu kasos kortele pagalba gali gauti
> valstybinėse įstaigose.

Is praktikos. Kai vienas pazystamas susizeide slidinedamas italijoje,
tai atskirai pirkta draudima ( kainavo 55lt ) galejo pasideti i viena
vieta. Kaip ir banko kortele su draudimu. O va kai pateike ligoniu
kasos isduota, gavo visa med pagalba. Taip, kad verta gerai pagalvoti,
ar yra tikslas ismesti pinigus uz draudima, is kurio greiciausisi nebus
jokios naudos... (kita pazistama, naudodamasi korteles draudimu ( ne EU
valstybeje) turejo is pradziu sumoketi  virs tukstancio Eu (tik uz
laseline vaikui turkijoje, kadangi pati gydytoja, tai gydytojos
konsultacijos jai nereikejo), o pinigus atgavo tik gerokai veliau
grizus i lietuva....Jei korteleje nebutu turejusi piginu, pagalbos
nebutu gavusi...)

Audrius K.