Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: ev
Data: 2012-01-23 19:17:44
Viskas ten ok bus, miestas vertas syki aplankyti. Vien cia gali buti
turiningas pusdienis ar ilgiau:
http://www.fine-arts-museum.be/site/EN/default.asp

centre daug baru (yra tokia kultine siaura baru gatve senamiestyje), jei
nelis lietus - dauguma lankytinu
vietu (ten ispudingesniu pastatu ar pan) pasiekiema tiesiog vaikstant,
ishkyrus atomiuma, kuris pakrastyje ir abejoju ar vertas demesio.

siaip man pagrindinis briuselio privalumas - kad jis gan arti amsterdamo :)
bet nebutina gi viesiems visada varyt i amsterdama arba kanarus.