Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: alm
Data: 2012-01-19 21:01:07
2012.01.19 20:34, Povilas rašė:
> Yra sumanymas trmpam nulekti iki Briuselio.Atskrendama I Charleroi.Kiek
> paskaitinejau jaunimo komentarus,tai jie tik ir kalba apie nuolaidas
> traukiniu bilietams ir keliones traukinukais.O as jau nebe jaunimas ir
> vargu ar pavyktu kontrolieriui paaiskinti,kad man nera 26 meteliu sukake :)
> Delioju ir vienaip ir kitaip ir kyla mintis ar neisinuomoti kokios nors
> mazytes masinytes toms 3 paroms ir pasivazineti su ja.Paziurejau ka
> siulo Europcar - 98 eur uz 3 paras.
> Bet kazkaip keistai nuteikia pigesniu Briuselio viesbuciu info - daug
> [...]

26 metai nieko traukiniuose iš esmės nekeičia, na jaunimas gali
~trečdaliu pigiau kai ką gaut, bet ir vyresniems pilna visokių bilietų
(kaip pvz. 10 kelionių tarp bet kokių Belgijos stočių už 74 eur, tuos 10
kartų išnaudot galima ir keliese)

http://www.b-rail.be/nat/E/tarifs/passes/rail/index.php
http://www.b-rail.be/nat/E/tarifs/index.php

O mašina aišku patogiau, tik nereik tikėtis, kad su ja pavyks sutaupyt.
Galvoju visgi reiktų apsispręst ar domina miestų centrai (kur mašina
dažnai vargas) ar miesteliai, visokie toliau nuo miesto centro esantys
dalykai ir rinktis pagal tai.