Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-20 10:01:48
:)) čia japoniškas būdas. jie visą fokietiją per vieną dieną apžiūro ir nufilmuoja. Ir jis nėra labai blogas pirmam kartui, nes po
to gali atvažiuoti ir apžiūrėti įstrigusius objektus išsamiau, bent jau gali žinoti, ko nori. Arba žinoti, kad ten tavo skoniui
nieko nėra. Be to, aš asmeniškai netgi rekomenduočiau Briuselio apžiūrai nusipirkti apžvalgą autobusu. Ne karvę kainuoja. Žinoma,
priklauso nuo kalbų mokėjimo. Bet tokiu atveju gali sužinoti daugiau ir tada jau tikslingai apsilankyti patikusiose vietose.

Mašinos nuomotis irgi nepatarčiau

Ar cia lietuvisku