Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-23 18:47:23
Radau as paciame briukselio centre ne viena viesbutuka uz 50 eur parai.O del
Gento tai reikia pamastyti,nes siaip jau,tai viena nakti busime pas draugus
salia Gento.Gal ir tikrai reikia paskirt viena diena jam.

"[pozherukas.namie]"  parašė naujienų

Gera mintis Briuselis, mes irgi uzpernai dviese su zmona buvom keletui dienu
nuskride. Briuselio centro ir senamiescio tikrai uzteks porai dienu. O jei
bus galimybe tikrai suvazinek i Genta ir/ar Briuge. Tik beda, kad tu mazu
viesbuteliu centre nelabai yra. Mes Gente, (o gal Briugej) Formula1 miegojom
(~50Eu). Jei idomu galiu atsiusti nuoroda i fotkes su keliones samata i asm.
mail, jei parasysi i koki.