Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-20 19:48:07
Siaip tai ,sitas variantas visuose europos miestuose yra vienas is
geresniu.Beda tik tame,kad dabar kaip ir nera lauke silta,kad vazineti
atviru autobusu ir dziaugtis matomais vaizdais.

"ALORA"  parašė naujienų news:jfb71c$17u$1@trimpas.omnitel.net...

:)) čia japoniškas būdas. jie visą fokietiją per vieną dieną apžiūro ir
nufilmuoja. Ir jis nėra labai blogas pirmam kartui, nes po
to gali atvažiuoti ir apžiūrėti įstrigusius objektus išsamiau, bent jau gali
žinoti, ko nori. Arba žinoti, kad ten tavo skoniui
nieko nėra. Be to, aš asmeniškai netgi rekomenduočiau Briuselio apžiūrai
nusipirkti apžvalgą autobusu. Ne karvę kainuoja. Žinoma,
priklauso nuo kalbų mokėjimo. Bet tokiu atveju gali sužinoti daugiau ir tada
jau tikslingai apsilankyti patikusiose vietose.

Mašinos nuomotis irgi nepatarčiau

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message
Ar cia lietuvisku