Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: rimux
Data: 2012-01-20 08:46:20
On Fri, 20 Jan 2012 08:19:31 +0200, Audrius K. <kazkas@kazkur.lt> wrote:

>Tik ten nebuves gali tokias nesamones teigti.... Ar cia lietuvisku
>begimo ekskursiju itaka - islipom is autobuso centre - "va cia centrine
>aikste, va cia sysiojantis berniukas, atgal i autobusa, vaziuojam i
>paryziu, ryt apziuresim visa paryxiu".....
>Audrius K.

tai kad buves, ir ne 3 dienas o kelis menesius :) Nesuzavejo manes tas Briuselis, va Briuge tai fainas senovinis miestukas.
Na bet cia ziurint ka nori pamatyti. Man buvo zymiai didesne atrakcija ir malonumas porai dienu su Talys traukiniu nuvaryt
i Paryziu, nei sedet tam arabu ir kitokiu imigrantu pilnam Briusely.