Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: rimux
Data: 2012-01-20 09:07:52
On Fri, 20 Jan 2012 08:54:11 +0200, Audrius K. <kazkas@kazkur.lt> wrote:

>Zmogus gi vyksta pamatyti BRIUSELI, o ne briuge ar paryziu. Gal kitoje
>kelioneje vyks savaitei i  paryziu ar briuge. O gal jau buvo paryziuje
>ir briuge... As tikrai radau, ka veikti briuselyje daugiau negu 3
>dienas ...
>Audrius K.

na jeigu mano pazystamas vyktu i Briuseli 3 dienom, as jam primygtinai siulyciau bent 1 diena sesti i traukini ir vykt aplankyti Briuges,
nes visi tie kurie ilgiau uzsibuna Belgijoi butinai nuvyksta Briuges paziureti :) Patikek manim, tikrai verta, juolab kad traukinys iki jo
kainuoja galima sakyti kapeikas, tikrai nebrangiai, ir traukiniai kursuoja daznai ir vaziuoti trunka ten tik valanda ar panasiai. Nebent
nedrasu nuvykus i svetima miesta dar jieskoti kur ten tie traukiniai vazineja ir kaip ten i ji bilieta nusipirkti.
O jeigu turi omenyje kad Briuselyje ten visokiu atomiumus verta paziuret ir muziejus - na tai kaip jau sakiau, priklauso ka nori pamatyti.
Atomiuma pakanka paziureti tik is isores, i vidu eiti neapsimoka nieko ten idomaus, bent jau kaina tikrai neatitinka viduje esancios
ekspozicijos. O va i gamtos muzieju kuris ten kazkur salia europarlamento nueiti tikrai apsimoka - dinozauru skeletai tikrai ispudingi.
Ir prie siusiojancio berniuko nueiti verta, ir prie siusiojancios mergaites (nors ja gali buti sudetinga rasti is pirmo karto). O prioes
siusiojancia mergaite yra labai gera alaus baras, kur daugybe belgisko alaus rusiu galima padegustuoti is backu. Na zodziu tiek.