Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: rimux
Data: 2012-01-20 07:55:20
3 dienas Briuselyje tikrai nebus ka veikti. Skirk viena diena Briuseliui, kita diena su traukiniu nuvaziuok i Briuge, na ir paskutine diena
dar i koki nors miesta traukiniu. O masinu nuoma Belgijoi brangi, be to reikia tureti normalia kreditine kortele kad ja issinuomoti, su Visa
electron ar uz grynus niekas nenuomoja ten.