Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: Mara
Data: 2012-01-23 13:20:52
Ka tik grizom is Briuselio.
Vaziavom 4, todel automobilis buvo pigiau, nei
suvazinet viesu transportu nuo aerouosto iki miesto ir atgal.
Su parkingu nebuvo problemu, diena trynemes po shopingus,
vakare nuo 18 iki 8 ryto nemokamas parkingas beveik visur.
Viesbutis gera kaina buvo Hotel Villa Royale 25eur zmogui su pusryciais.
I centra vakarais pesciom 5min. Prie pat maisto prekiu parduotuve.