Tema: Re: patarimo del Briukselio
Autorius: RaR
Data: 2012-01-20 09:17:09
Gerai sako - nėra ką veikti 3 dienas tame Briuselyje. Vienos dienos
užteks pilnai. Kažkada atskridom pas draugę keturioms dienoms, tai
programa buvo tokia: viena diena Briuselis, viena - Briugė, viena -
Liovenas, viena - traukiniu į Paryžių (aišku, jį galima išmesti, bet
aplankyti sentimentus keliančias vietas ir net susitikti su senais
draugais, pasirodo, vienos dienos visai pakanka). Tik nežinau kaip su
transportu ten - po Belgiją ten gyvenanti draugė vežiojo.