Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Meier
Data: 2011-12-08 15:11:55
Vienam padeda viena, kitam kita. Niekas nesakė, kad aš ten degtine gydžiausi
iki tol :-) Tiesiog sloga ne toks dalykas, kur sureikšmini. Ir jei būčiau
žinojęs, jog tas "pūtimas užkimšus nosį" tikrai padeda, tai tikrai nebūčiau
pas jokius daktarus ėjęs. Bet kuriuo atveju, ačiū visiems už patarimus ir
komentarus.

Meier

"ev"  wrote in message news:jbo784$fc7$1@trimpas.omnitel.net...

O pasveikt butu galima max 2-3 sykius ryte pabegiojus ir ishsimaudzius
atvirame vandens telkinyje dabartinemis LT salygomis :) Visa sita istorija -
tiesog apie tai, kaip nereikia daryt.