Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Meier
Data: 2011-12-07 16:30:32
Na nežinau, man regis čia placebo efektas iš kito galo - kai gydytojui
pasakai, kuo sergi, tai jis tą ligą ir randa. Ten labai didelio
profesionalumo tai kažkaip avansu neduočiau mūsų medikams, o ir tikėjimo,
kad "rimtai sergantis", aš neturiu.

O pats skrydis, nežinau, ar vaistai padėjo, bet buvo visiškai tvarkoje.
Gaila, tik kad antibiotikų nutraukti nelabai išeina, tuos kitus du tai dėsiu
šonan.

Na bet so far so good.

Meier

"Stork"  wrote in message news:jbnfmm$cdr$1@trimpas.omnitel.net...

Tai bicas rimtai sergantis-jei antibiotika skyre.
Gelomyrtolis hemeopatinis toks daugiau nuo sinusito, kanalu "uzsikisimo".
Cirrus tai pagrindinis atkimsimui. Tik keista, kad purskalo neskyre...