Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: gopas
Data: 2011-12-05 18:26:51
Vienam draugui buvo po skrydžio į priekį žiaurus spaudimas, net nesupratau kas jam darosi.
Atgal skrendant po savaitės - nieko. Neturėjo jokios slogos, tik kad skrydžio į priekį pabaigoje
jis miegojo.

Dar vienas pažįstamas, sakė, kad miegant visada taip būna...

Vienam draugui lygiai tas pats buvo leidžiantis, grįžtant po savaitės - nieko nebuvo.
Slogos irgi neturėjo, bet pirmą kart leidžiantis jis mie