Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-05 16:51:08
vaikai vaikais, bet vieną kartą tą skausmą jutau ir pati, nors niekad problemų nėra buvę ir skraidyt tenka nemažai. Skausmelis toks
tikrai neprastas. ir nifiga niekas tada nepadeda, apskritai baisu pajudėt, bo atrodo, ausyz susprogs :) Aš netgi neturėjau slogos,
tik kažkokią priešsusirigiminę būklę. Gal kažkur kažkokie vambzdeliai buvo sutinę :)