Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Meier
Data: 2011-12-06 18:13:49
Right...

Jei ką, dirbu ne pagal darbo sutartį, o pagal individualią veiklą, tai gal
šiek tiek šia prasme nuraminsiu. Tikrai valstybės ar darbdavio apgaudinėti
neketinu.

Kelionė, beje, darbinė. Apsilankiau pas LORą Grybo g. (buvo greičiausiai
papulti), prašvietė, sinusai užsikišę, gavau kituose pranešimuose minimo
Cirrus, Gelomytrolio ir antibiotikų. Nors šis derinys Grybo g. toks įspūdis
nuo visų peršalimo ligų siūlomas :(

Tikiuosi kažkiek padės, nes skrydis tai ryt. Visas kitas priemones, ypač dėl
žiovulio, tai esu naudojęs, tačiau kai tas "vamzdelis" būna užsikišęs, tai
niekas nepadeda. Skauda ausis ir galvą tokiu skausmu, kokio palyginti su
niekuo negalėčiau. Esu patyręs tai vieno skrydžio (su persėdimu...) metu,
tai galvojau gyvenime neskrisiu daugiau lėktuvu.

Na bet bandysiu rytoj, kelionė tai ilga, su persėdimais iki Kinijos,
tikiuosi viskas bus gerai. Jei ne vaistais, tai bent žiovavimu bei
užsikimšus nosį ir burną pūtimu. Kaip suprantu, apie Ear Planes niekas nesat
girdėję?

Meier

"Pi."  wrote in message news:jbif8t$1ol$1@trimpas.omnitel.net...

tai tipo sedi "ant biletenio" ir pakeliaut susiruosei?:) negamalia taip:))