Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Pi.
Data: 2011-12-05 16:20:19
dukra anksciau irgi sakydavo, kad ziauriai skauda.. (ir be slogos).. vis
sakydavom ryt seiles.. kramtoma guma kramtyt, ziovaut ir pan.. viena karta
stiuardese pamokino ja prapust.. prapute.. viena ausi iskart nustojo
skaudet.. kita po skrydzio..  dabar pati zino ka ir kaip daryt.. jokiu
bedu..
tas skausmas vaikams.. turbut tai labiau stipriai nemalonu.. jie ivardina
kaip skausma..
smalsu kas ten per balionelis.. jis slegio skirtumo nepasalina..