Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Lavonas
Data: 2011-12-05 23:13:44
Ash tai ishmokau prasipusti ish shale sedintcio keleivio :D Da, kad
pabandyti, nuvareu i tulika. Na kad neatrodytceu idiotishkai, jei snargliai
per ausis netytce begt pradetu :D Krtc su ranka uzsikemshi nosy, uztceupi
burna ir poto puti tarsi per nosy kiek turi jegu kol ausys "Atsidaro" :D
Atsidaro, tei gali buti kad papokshes kazkas ausytese, bet bijoti nereikia
:D