Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: AndriuZ
Data: 2011-12-05 17:21:41
nu galiu is asmenines patirties pritarti kad skauda dar ir kaip ...
bet realaii yra du veiksmingi dalykai :
tikras ziovulys (nu jei jo nera tai imituoti kazkaip nepavyks)
arba va butent nosies praputimas kaip nardant

ir manu cia kiekvienam asmeniskai nes as pvz vaziuojant automibiliu galiu
pagal ausis pasakyti kylam ar leidziames :D

"Pi."  parašė naujienų news:jbihls$5u7$1@trimpas.omnitel.net...

zaviuosi kaip zmones nori patarimu kokius vaistus vartot  newsuose:) tai gal
gatvej pasiklauskit..:)
o ir patarimus duoti ir siulyti receptinius vaistus... drasu:), bet ar ne
visvien:)
eini pas savo seimos gydytoja ir klausi.. tariesi.. gal ten koks ypatingas
atvejis ir net is namu negalima eit..:)