Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: S54
Data: 2011-12-05 15:58:51
pas mane sloga chroniska ir niekad nepraeina.
Plius sinusuose kaupiasi kazkas.
Tai viena karta isgeres vyno uzmigau lektuve, prabudau nuo skausmo. Skausmas
toks, kad norejau eit prasyt kad mane islaipintu :-)
Kitais atvejais (kai nemiegu) padeda seiliu rijimo (ar panasus) veiksmas -
jokiu nepatogumu nebuna.

"Meier"  wrote in message news:jbieat$vki$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl slėgių skirtumo pradeda skaudėti ausis ir galvą, leidžiantis atrodo kad
sprogs. Tokio skausmo net neturiu su kuo palyginti.

Meier

"kaiser"  wrote in message news:jbie2p$uq7$1@trimpas.omnitel.net...

Atleisk už neišprusimą, bet kas per cirkai?

___
kaiser