Tema: Re: Sloga ir skrydziai
Autorius: Virus
Data: 2011-12-05 16:31:26
O man ir dabar daznai po skrydzio galva skauda, net slogos nereikia. Kartais
visai nieko, kartais is skausmo sienom lipt norisi. Ir skauda ne ausis, o
galva. Nuskrendi, pora valandu viesbutyje praguli kai lavonas, kol praeina.
Nepadeda jokie zemiau siulyti veiksmai. Tai daug mieliau renkuosi keliaut
automobiliu, nei lektuvu. Va tik nuvaziuot ne visur imanoma, ar laiko yra.
--
Virus