Tema: Re: Zemaiciu: kalba ar tarme?
Autorius: Vytautas
Data: 2009-04-29 10:35:01
Italų tarmių klausimu pasitikėsiu savo seneliu, kuris Italiją išvažinėjęs pirmyn atgal, ten penkis metus gyveno ir galų gale tą italų kalbą pats moka. Tai jis pasakojo, kad ne tik, kad šiaurietis su pietiečiu nesusikalba, bet, kad būna, kad priešingose kalno pusėse esantys kaimai sunkiai susišneka.
Kaip ir žemaičių tikėtina, kad didžioji pokyčių dalis yra tarimo, bet taip pat ir krūva visai kitokių žodžių ir pan. Tetrūksta kad kiekvienas kaimas pradėtų kurti wikipediją savo "kalba". : ) : )

Na nežinau mano nuomonės kas yra kas nekeis. Man tas žemaičių tarmės vadinimas kalba primena kaip Užupio rajonas Vilniuje arba Perlojos miestelis save vadina "respublikomis". : ) Dalykas susijęs labiau su išdidumu ir pasilinksminimu nei su realiais faktais (nors Perloja tarpukariu visgi buvo pasiskelbusi "nepriklausoma") : ).