Tema: Re: Ka reiskai "iki aziu savu"?
Autorius: Vytautas
Data: 2009-03-18 21:04:35
O ko čia nesuprasti? Šiaip perskaičius tai man iš karto ta asociacija ir kilo. O poetinė kalba įvairiai išsireiškia. Čia galimas tiek fizinis vieškelio nutiesimas iki savosios žemės ežių, tiek poetinė mintis. Sunku pasakyti ar čia komunistuojantis eilėraštis iš tos epochos, ar bandyta išsakyti gilesnė mintis (su poezija, viskas interpretacijos klausimas). Pats eilėraštyje matau minti, kai žmogus dirba ir kovoja, aukojasi (dvokiantis kampas, t.y. eilėraščio "aš" asmeniškai neigimas emocijas keliantis dalykas) dėl "šviesesnio rytojaus", kad visiem būtų geriau (tiek komunistai, tiek dabartiniai tokias filosofijas mėgsta skleisti, reiktų pasinagrinėti autorės biografiją ir eilėraščio rašymo datą, kad būtų galima konkrečiau interpretuoti), tačiau kyla abejonė, ar tie vargai kadanors pasiteisins ir pavyks tą "šviesų rytojų" (vieškelį) nutiesti iki ežių savų (t.y. iki savo namų, sau, t.t.).