Tema: Re: tengo ganas de -> LT
Autorius: Sail
Data: 2011-03-14 20:42:57
Galiu tik patvirtint, ispanu kalba lengvai einas.

Turejau (ir dabar turetu but) kruva kompaktu su filmais, kurie buvo titruoti
ispaniskai. Kai jau esi kazkiek pazenges, ziuri filma su titrais, ir naudoji
kompiuterini zodyna. Rasyba ispanu paprasta, is klausos drasiai galima
zodynu naudotis.

Tiesa, dar turejau ir kazkur knygu ispanu ir kokia nors kita suprantama
kalba, imi dvi ir skaitai ispaniskai, o suprantama kalba pasiziuri. Man -
pats geriausias metodas kalbas mokytis.

Va prancuzu kalba, tai jau brudas brudas, jau antras pusmetis vargstu, o
daugiau nei discovery tipo kanalu xren suprasi.