Tema: Re: Wanted - idealist
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-11 22:12:36
Kantas neismaste, kad atsiras norinciu elgtis taip, kad su shachido dirzu ant pilvo
pakliutu be eiles pas nekaltas mergeles. Kuo daugiau tokiu budu nuzudys, tuo daugiau
mergeliu gaus. Motyvacija sashibys. Ir kad norintieji taip uzsibaigt, uzplus jo tevyne ir
kitas aplinkines Europos salis, ir netgi diktuos savo salygas. Ir per Sv Kaledas
europieciai prades bijot isstatyt viesai savo sventinius atributus.
   ir visa Kanto metafizika eina pragaran.