Tema: Re: Wanted - idealist
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-11 10:04:09
todėl aš ir klausiu - kas tai yra. nes tokias apstrakčias sąvokas kiekvienas
vartoja savo prasme. aš nenoriu būti like Grace Kelly, kaip sabonis arba
kaip leninas. Reiškia, ta prasme idealo aš neturiu ir turėt nenoriu. kur čia
melas? kur čia aliuzija į kažkokius pasiekimus? esu kas esu, kodėl turėčiau
norėti būti kažkas kitas?
Aš irgi nemėgstu vynioti į vatą, todėl niekada nesišvaistau skambiom frazėm,
kurių nesugebu po to paaiškinti. Visgi aš nemanau, kad idealistas tai tas,
kas turi idealą, tai vulgariai paprasta.

TTŽ:
idealistas
1. filosofinio idealizmo šalininkas
2. asmuo, nesavanaudiškai pasiaukojantis kuriai nors idėjai
3. nepraktiškas žmogus, svajotojas, idealizuojantis tikrovę

tai kuriuo čia tu taip nori būti ir didžiuojies, a?

beje, apie tokių žodžių vartojimą - kažkada mano exvyras buvo man pareiškęs,
kad jis nuolat turi eiti į kompromisą. Kadangi mano skylėta atmintis tokių
atvejų užfiksavusi nebuvo, paklausiau, kaip jis tai daro. Pasirodo, kad eiti
į kompromisą jam reiškia priversti mane paklusti jo valiai...:)
Todėl tas žmogus, kuris nesuvokia mano klausimo esmės, yra dogmatojotas,
nesuvokiantis, kad abstrakčių sąvokų suvokimas - reikalas itin subjektyvus