Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: ALORA
Data: 2014-09-14 19:44:35
aš tau nieko nebandau įteigti, kodėl taip manai? Juk man iš to jokios
naudos. Juk pats į internetą rašinėji, o ne gydytojo eini klaust.

"Gintas"  wrote in message news:lv44f6$u16$1@trimpas.omnitel.net...

Seniau as tikejau ka sako specas (gydytojas) Jeigu dabar man bandai iteigti,
kad juo tiket nevalia, kad reikia savarankiskai dar eit ir zinot kokius
tyrimus pasidaryt, paskui reikalaut, kad tuos tyrimus gydytojas teisingai
interpretuotu-ar nesigauna taip, kad as turiu zinot ne maziau nei gydytojas?
Ir dar sugebet tuo itikinti gydytoja! Nes daznas gydytojas sako-jeigu jau
manai, kas as neteisingai tave gydau, gydykis pats. Ko cia atejai?