Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: Gintas
Data: 2014-09-04 10:08:45
Na, man is sono nepasirode taip sudetinga. Laboratorijoje ant stalo stovi mikroskopas nezinomos man veisles, bet gana paprastai atrodantis. Daktaras, dezenfikaves (yra ir vienkartiniu) i kilpa susuktos vielos gabala, ikiso ji i slapimo kanala. Kilpos gale susidarusias iskyras, patepe ant stikliuko, pamojavo juo ora (isdziovino?)  ir uzpyle ji dazanciu , melsvu skysciu. Paskui stikliuka pakiso po mikroskopu ir sako-regejimo lauke-aibes laukocitu (tobis uzdegimas) Veneriniu ligu sukeleju-nesimato. Po gydymo kurso -vel tokia pati procedura. Ale tada , tyrimo lapalyje atsirado uzrasas-laukocitu skaicius: 4-6. Aleliuja. Sveikas! Aisku-sutinku, kad slapimo kanale laukocitai gali atsirasti del milijono priezasciu, taciau ju nebuvimas (4-6) -gana geras ir patikimas zenklas.

Pastebejimai is oficialaus gydymo, oficialioje istaigoje po turistiako, kuriuo metu, matyt gerokai pasaliau :)