Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-09-04 21:59:39
nu bet tu tikrai kashkur neten lankaisi jeigu tau jau net nepyrma karta daro
tepinely ir dar pacem net mikraskopo reik...
o gal tu preziku kokiu pajamk? pigeu kainuos ;)

"Gintas"  wrote in message news:luac5m$ttu$1@trimpas.omnitel.net...

Vadinasi, pas kuri gydytoja benueisi-visi grybai. Nes kiek esu buves per
savo gyvenima-tai visi iskart daro tepineli ir is jo rezultatu spresdami
iskart apsisprendzia del gydymo.