Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-09-04 19:55:19
o leukocytu modely ysidemejei? ;)

"Gintas"  wrote in message news:lu96va$5ig$1@trimpas.omnitel.net...

Pamates daug liaukocitu-israse antibiotiku. Ir tik veliau-kai buvo praeitas
gydymo kuras, ir liaukocitu skaicius atsistojo i regejimo lauke matomus 4-6,
buvo padaryta isvada , kad esu sveikas.  Ir taip yra buve ne man vienam.
Keista tamstos reakcija-tai praktiskai visada standartine procedura ir
standartinis tyrimas atejus vyrui i koki triperbara :) Nukisau kazkur
lapeli: ten jau po pirmo isskyru tepinelio pakisimo po mikroskopu pasakoma:
ar padidejes laiukocitu skaicius, ar yra  gardnerelu, trichomonu (atrodo) ir
dar ten kazkas. Tereikia tan tinkamo mikroskopo, dazancio skyscio ir
suvokimo, kaip tie liaukocitai turi atrodyt ir kaip jie skaiciuojami :)
Ziurejau pats. Ale neisdemejau mikroskopo modelio! Reiks eit vel, bo ziuriu
is cia esanciu nieks ner tepinelio tyrimo daresis :) Ten viskas gana
paprasta, reik tik elementariu ziniu ir tinkamo mikroskopo (dar dazancio
skyscio ir stikliuko)