Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: ALORA
Data: 2014-09-04 11:02:51
šarlatanas tas tavo gydytojas. Nustačius padidėjus laukocitus reikia ieškoti
priežasties ir atlikti kitus tyrimus. Patyręs gydytojas neužsiims kažkokiais
juokingais dažymais, kad vietoje pažiūrėtų per mikroskopą. Ir nesakys, kad
mato per daug leukocitų, jeigu užrašė 4-6. Gal kokių preparatų išrašė? nes
gąsdinimais paprastai užsiimama, kai reikia kažką išrašyti. Ar jis čia tau
tą mikroskopą ar dažus prastumti nori?

"Gintas"  wrote in message news:lu935t$289$1@trimpas.omnitel.net...

Na, man is sono nepasirode taip sudetinga. Laboratorijoje ant stalo stovi
mikroskopas nezinomos man veisles, bet gana paprastai atrodantis. Daktaras,
dezenfikaves (yra ir vienkartiniu) i kilpa susuktos vielos gabala, ikiso ji
i slapimo kanala. Kilpos gale susidarusias iskyras, patepe ant stikliuko,
pamojavo juo ora (isdziovino?)  ir uzpyle ji dazanciu , melsvu skysciu.
Paskui stikliuka pakiso po mikroskopu ir sako-regejimo lauke-aibes laukocitu
(tobis uzdegimas) Veneriniu ligu sukeleju-nesimato. Po gydymo kurso -vel
tokia pati procedura. Ale tada , tyrimo lapalyje atsirado uzrasas-laukocitu
skaicius: 4-6. Aleliuja. Sveikas! Aisku-sutinku, kad slapimo kanale
laukocitai gali atsirasti del milijono priezasciu, taciau ju nebuvimas
(4-6) -gana geras ir patikimas zenklas.

Pastebejimai is oficialaus gydymo, oficialioje istaigoje po turistiako,
kuriuo metu, matyt gerokai pasaliau :)