Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: Gintas
Data: 2014-09-06 22:05:46
Kas tau cia darosi neikertu :) Nezinau kaip su moterimis, bet vyrui atsiradus bet kokiu problemu besislapinant-iskart daro tepineli, kurio rezultatai ivertinami tuo aprastu mikroskopu. Ir iskart skiria gydyma. VIEN is tepinelio rezultatu. O kad juos turet-uztenka turet ta mikroskopa ir  dazanti skysti. Aisku, reik ismanyt  ziurint, bet tai  ner labai  sudetinga. Nebeismanau, kap cia paciai ir bepaaiskinti :) Man reikia zinot , kiek tas mikroskopas turi didinti. Bet cia jau labai sudetingas, matyt, klausimas :)