Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: Gintas
Data: 2014-09-06 22:11:07
Bliamba.... Ot laikai....... Eini pas dantu gydytoja-turi jam aiskinti kaip mazdaug danti jis turetu gydyt, pasikvieti santechnika-jam irgi aiskint. Eini pimpalo gydyt-turiu jam tavo teksta atsispausdines rodyt?  Juk as nesu gydytojas! Turiu kazkuom pasikliauti. Ejau kazkada Kaune, ejau kazkada Siauliuose, esu ejes netgi kaipedoje. Visi gydo panasiai: uztike uzdegima, skiria antibiotiku kursa. Ir jis netgi gana panasus. Kokioje brukniu voneleje sedet nesiule, nors gal ir jinai padetu. Bet juk as NEGALIU mokyt daktaro, kaip gydyt? Ar galiu?