Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: Gintas
Data: 2014-09-14 16:16:22
Seniau as tikejau ka sako specas (gydytojas) Jeigu dabar man bandai iteigti, kad juo tiket nevalia, kad reikia savarankiskai dar eit ir zinot kokius tyrimus pasidaryt, paskui reikalaut, kad tuos tyrimus gydytojas teisingai interpretuotu-ar nesigauna taip, kad as turiu zinot ne maziau nei gydytojas? Ir dar sugebet tuo itikinti gydytoja! Nes daznas gydytojas sako-jeigu jau manai, kas as neteisingai tave gydau, gydykis pats. Ko cia atejai?