Tema: Re: Mikroskopas laukocitu aptikimui
Autorius: ALORA
Data: 2014-09-04 21:06:53
aš tingiu aiškinti uždegimo mechanizmą ir nenoriu atkalbinėt nuo naujo
pirkinio :)
Vis tiek, rašyti antibiotikus pagal leukocitų skaičių - nu ką aš žinau...
Antibiotiko gamintojui, aišku, patiks :)
Apie leukocitų modeliu - jų yra 5, plius dar gali būti atipiniai. Jie
nedidėja visi vienodai, kartais vienų, kitų padidėja, o likę išlieka
nepakitę. Priežastį galima numanyti tik žinant, kurie ten padidėjo. Jeigu
tavo gydytojas skyrė tau antibiotikų tik suskaičiavęs leukocitus, tai
grybas, nes skirtingų rūšių leukocitai didėja nuo viruso (antibiotikai
neveikia) ir nuo bakterijos (antibiotikai, o kartais būtent tas vienas
tinkamas, veikia). Sumažėjimas lygiai taip pat svarbus, kaip padidėjimas, ir
netgi irgi gali reikšti uždegimą.

"Gintas"  wrote in message news:lu96va$5ig$1@trimpas.omnitel.net...

Pamates daug liaukocitu-israse antibiotiku. Ir tik veliau-kai buvo praeitas
gydymo kuras, ir liaukocitu skaicius atsistojo i regejimo lauke matomus 4-6,
buvo padaryta isvada , kad esu sveikas.  Ir taip yra buve ne man vienam.
Keista tamstos reakcija-tai praktiskai visada standartine procedura ir
standartinis tyrimas atejus vyrui i koki triperbara :) Nukisau kazkur
lapeli: ten jau po pirmo isskyru tepinelio pakisimo po mikroskopu pasakoma:
ar padidejes laiukocitu skaicius, ar yra  gardnerelu, trichomonu (atrodo) ir
dar ten kazkas. Tereikia tan tinkamo mikroskopo, dazancio skyscio ir
suvokimo, kaip tie liaukocitai turi atrodyt ir kaip jie skaiciuojami :)
Ziurejau pats. Ale neisdemejau mikroskopo modelio! Reiks eit vel, bo ziuriu
is cia esanciu nieks ner tepinelio tyrimo daresis :) Ten viskas gana
paprasta, reik tik elementariu ziniu ir tinkamo mikroskopo (dar dazancio
skyscio ir stikliuko)