Tema: Re: Mesa
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-28 13:50:56
aš mačiau, kaip mano babcia tą pieną priduodavo :)))
dėl kokybės - tai čia skonio reikalas. Kaip tik brolio paklausiau, jis sako, kad pienas buvo visiškas š... Bet jis mėgo kaimišką, o
aš kaimiško nekenčiau.
Pieno kombinatą atsimenu tik iš geros pusės, bo ten nežemose pareigose dirbo mano tetulytė ir iš jos mes gaudavome daug skanių
dalykų, tame tarpe plombyro ir glaistytų sūrelių